fbpx

ÅNDEDRÆTSTRÆNING

Vidste du, at du ved blot at forbedre kvaliteten af dit åndedræt kan nedsætte dit stress niveau?

Faktisk kan et godt åndedræt
– give dig færre muskelspændinger
– give dig mere energi
– forbedre din søvnkvalitet
– give dig mere ro i kroppen

og meget mere…

Med åndedrætstræning hjælper jeg dig med at lære, hvordan du får et sundt åndedræt og hvordan du kan bruge den bevidst til at hjælpe dig. Jeg guider dig og lærer dig nogle simple øvelser til at forbedre dit åndedræt og hvordan du kan bruge dem i din hverdag, så du får en varig forbedring.

Du vil ret hurtigt opleve, hvor meget du kan få ud af det. Og det fantastiske er, at du altid har dit åndedræt “lige ved hånden” og kan bruge det uanset hvor og hvornår – du skal bare have lidt hjælp til at komme rigtigt i gang.
Book tid her

Hvad kan åndedrættet også have gavnlig effekt på:

  • flere kræfter til fysisk aktivitet
  • bedre udrensning af affaldsstoffer
  • flere næringsstoffer til dine celler = bedre balance i kroppen = bedre generelt helbred
  • massage af dine organer med hvert åndedræt
  • bedre fordøjelse
  • beroliger dit nervesystem = velvære i kroppen, mindre stress, færre smerter
  • nedsætter mængden af stresshormon (kortisol) i din krop
  • gør det lettere for kroppen at slippe fedtdepoterne
  • styrker hjertet
  • virker blodtryksnedsættende
  • styrker koncentration
  • bedre kropsbevidsthed
  • nedsætter inflammation i kroppen
  • forbedrer koordination
  • og meget mere…

Kom godt i gang

Du kan booke tid til din personlige åndedrætstræning, hvor du får en træning, som vil være 100% tilpasset dit behov. Vi arbejder ud fra din problematik og der hvor du er lige nu og du får øvelser med hjem, så du kan øve dig og få en god effekt af træningen.

Det kan være en god ide, at booke 3 tider med 2 ugers mellemrum. Efter første træning får du øvelser med hjem, så du får rigtig godt fat i det grundlæggende dybe åndedræt og lærer dine åndedrætsmuskler at kende. Efter 2 uger kommer du igen og vi får tjekket, at du har fået rigtigt fat i det, retter evt. misforståelser og bygger videre på din træning. Efter 3. træning er målet, at du begynder at føle at det grundlæggende åndedræt er på plads og du har ved hvordan du kan bruge dit åndedræt til at hjælpe dig, når du oplever stress, uro, muskelspændinger eller følelser, som er svære at være i.

HJÆLP til SELV-HJÆLP

Dit åndedræt kan hjælpe dig på rigtig mange måder – både fysisk og psykisk.

Det er en del af dig og du kan bruge det NÅR-som-helst og HVOR-som-helst…

Book tid til din åndedrætstræning HER

Eller deltag på en af mine workshops. Se hvornår jeg holder min næste workshop HER